Dermalogica

 

Jane Wurwand, oprichtster van Dermalogica producten, kwam erachter dat er nog geen productlijn op de markt was die, naast ‘beauty’ volledig gericht was op een gezonde huid. Zij besloot daarom haar eigen productlijn op de markt te brengen. Zo werd in 1986 het merk Dermalogica geboren. De visie van Jane was duidelijk: ze wilde specifieke producten ontwikkelen die de huid verbeteren en gezond maken, zonder stoffen en ingrediënten die de huid kunnen verstoppen, of irritatie en puistjes veroorzaken. Ook worden de producten niet op dieren getest.

Daarnaast introduceerde Dermalogica een een geheel nieuwe trend in de wereld van ‘beauty’: de professionele huidexpert met gespecialiseerde kennis. Wanneer Dermalogica producten in aanraking komen met de huid gebeurt er iets bijzonders, de huid krijgt een geheel nieuwe betekenis. Dermalogica producten zijn niet voor niets wereldwijd de eerste keus van professionele schoonheidsspecialisten. Waarom Dermalogica kopen per seizoen kan verschillen? Omdat het belangrijk is je ‘skin routine’ aan te passen tijdens de verschillende seizoenen. Vaak met een simpele stap: het toevoegen van een hydraterende serum of de overstap naar een meer voedende moisturizer.

De reden waarom mensen wereldwijd Dermalogica kopen is het feit dat dit merk zich al ruim 30 jaar met hart en ziel wijdt aan educatie, onderzoek en professioneel advies. De Dermalogica behandeling staat voor een gezonde en stralende huid voor iedereen! In Californië, waar alle producten worden vervaardigd wordt ‘s werelds sterkste milieu en consumentenbescherming gewaarborgd. Dermalogica bestellen of een Dermalogica behandeling boeken kan dan ook uitsluitend via instituten waar door Dermalogica opgeleide professionele huidexperts werken.